Between Heaven & Earth
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Between Heaven & Earth

******************************
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
little Star

little Star


Vrouw
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 50
Registration date : 07-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyma aug 11, 2008 11:52 am

Onlangs lag k in bed te slapen tijdens mijn nachtelijke rust. k Voel dat k een soort van mn bed weer in hol achter mij aan kwam een mannelijke energie. Deze ging achter me liggen. Nu kwam k in een waak-slaaptoestand te recht, maar ontwaken wilde k niet. Alsof k vast zat in mn lichaam, maar de andere energie voelde k heel goed. Inenen voelde k me zo om klemt dat dit mijn vrijheid belemmerde en k angstig werd. K probeerde me los te maken, maar voelde duidelijk dat k nu aan mijn middel werd vastgehouden. k zei letterlijk in gedachten dat niets of niemand controle over mij kan uitoefenen en vroeg hulp aan Aartsengel Michael. Dit hielp... na enige tijd werd k echt wakker en kon me vrij bewegen. Alles was nog helder voor mn geest te halen. k Weet niet wat me overkomen is. K ben gaan staan en heb gevraagd alles naar t licht te helpen wat bij mij aanwezig is zonder mijn toestemming.

Is dit herkenbaar voor iemand? hoop reacties te mogen krijgen hierover...
little Star
Terug naar boven Ga naar beneden
Monique
Admin
Admin
Monique


Vrouw
Aantal berichten : 159
Leeftijd : 55
Registration date : 01-04-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyma aug 11, 2008 9:32 pm

Toen ik jou ervaring las kreeg ik even het gevoen alsof je het over mijn ervaring had!
Heel wat jaartjes terug lag ik in bed en ik zag me zelf in bed liggen, maar ik sliep in mijn slaap zag ik de deur achter me open gaan en ik wist dat er een man stond, ik kon hem niet zien maar ik wist wel hoe hij uit zag?

Ik wilde me omdraaien, maar ik kon me niet bewegen ik heb er heel erg om moeten vechten om maar wakker te worden?

Tot op heden toe, weet ik nog steeds niet wat het was? En nu lees ik jou stukkie en dat brengt me meteen terug naar toen.
Ik was toen nog maar een jaar 19,dus het is echt al een hele tijd geleden.

Dus nu is het herkenbaar wat je schrijft , dank je!


Monique
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heavenandearth.heavenforum.com
Monique
Admin
Admin
Monique


Vrouw
Aantal berichten : 159
Leeftijd : 55
Registration date : 01-04-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyma aug 11, 2008 9:33 pm

Prachtige avatar trouwens!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heavenandearth.heavenforum.com
little Star

little Star


Vrouw
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 50
Registration date : 07-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyma aug 11, 2008 9:40 pm

Heb nu een boek gevonden over astraal reizen en verwantheid hierin.
Zal k t bij de boekenlijst plaatsen? Heb door de jaren heen wel meer meegemaakt
wat hierop lijkt, maar niet in contact met een andere energie zo direct.
Ben blij dat k onbewust in je ervaring heb mogen delen. Mooi he die collectieve bewustzijnsnivo...

Ja zat effies te spelen in verband met t kiezen van een Avatar, heb em alweer aangepast hoor. Deze vind k zelf toch mooier en toepasselijker als die andere twee hierover. Lastig hoor kiezen, haha
liefs little Star
Terug naar boven Ga naar beneden
Monique
Admin
Admin
Monique


Vrouw
Aantal berichten : 159
Leeftijd : 55
Registration date : 01-04-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyma aug 11, 2008 9:50 pm

Ja graag plaats het maar als je wil, heel graag zelfs.
En deel je ervaringen, het is altijd mooi om zulke ervaringen te mogen lezen en zo leren we alleen maar meer, niet dan ....?

IK heb echt geen idee wat dat toen heeft kunnen zijn, als je meer weet dan zou ik zeggen ga je gang en probeer het me een beetje uit te leggen, bedankt!


Haha, ik heb helaas niet de mogelijheid om nog meer in mijn persoonlijke avatar gallerij te zetten.

Liefs, Monique
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heavenandearth.heavenforum.com
little Star

little Star


Vrouw
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 50
Registration date : 07-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyma aug 11, 2008 10:04 pm

feitelijk ga je niet geheel uit je stoffelijke lichaam, maar gedeeltelijk waardoor je toch met je astrale ogen alles kunt zien. Zoals geesten, entiteiten in het hiernamaals doen. Een uittreding met een verwante geestestoestand word het in dat boek genoemd. Het is dus een bewustzijnsverandering. Een astraal bewustzijn.
Bizar he.

Wie je hebt gezien weet k niet, maar het kan een astraal reiziger zijn geweest of een entiteit van gene zijde. Had je een vertrouwend gevoel, of is t te lang gelee om je dat nog te heugen?

Monique heb je wel es oorsuizingen voor je in slaap valt? Of alsof het zoemt in je hoofd. Want kennelijk zijn we in zo´n stadium erg vatbaar op geluid. Alsof je helderhorender wordt...lieve groetjes little Star
Terug naar boven Ga naar beneden
Monique
Admin
Admin
Monique


Vrouw
Aantal berichten : 159
Leeftijd : 55
Registration date : 01-04-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptydi aug 12, 2008 9:08 am

little Star schreef:
feitelijk ga je niet geheel uit je stoffelijke lichaam, maar gedeeltelijk waardoor je toch met je astrale ogen alles kunt zien. Zoals geesten, entiteiten in het hiernamaals doen. Een uittreding met een verwante geestestoestand word het in dat boek genoemd. Het is dus een bewustzijnsverandering. Een astraal bewustzijn.
Bizar he.


Dat is inderdaad heel erg bizar, ik las net nog eens mijn geschreven stuk en toen zag ik dat ik iets was vergeten te schrijven en wel dat de geen naderhand achter mij ging liggen ik voelde ook echt de matras zakken en toen ben ik dus nog harder gaan vechten om wakker te worden en na mijn gevecht werd ik dus eindelijk wakker en toen lag er niemand achter me dus.



Citaat :
Wie je hebt gezien weet k niet, maar het kan een astraal reiziger zijn geweest of een entiteit van gene zijde. Had je een vertrouwend gevoel, of is t te lang gelee om je dat nog te heugen?


Tja wie de man was weet ik ook niet, ik kan me nog goed zijn gezicht herinneren trouwens en dat hij een flinke zwarte snor had hij stond daar maar achter de deur, totdat ik iemand achter me voelde in bed liggen.



Citaat :
Monique heb je wel es oorsuizingen voor je in slaap valt? Of alsof het zoemt in je hoofd. Want kennelijk zijn we in zo´n stadium erg vatbaar op geluid. Alsof je helderhorender wordt...lieve groetjes little Star


Dat heb ik inderdaad en ook door de dag heen, ik zal je eens vertellen wat ik ook al eens heb mee gemaakt.
Ik lag in bed en ineens begon inderdaad ook mijn oor te suizen en ineens klapte het dicht en toen hoorde ik dus DUIDELIJK het galmende gezang van biddende monniken.
Het ging door de hele slaapkamer heen en wat ik ging dus meteen door de kamer heen kijken, het was echt alsof ze in kamer waren, alleen zag ik niks dus. Dat was echt heel erg apart!


Ook lag ik een keer in bed en lag eigenlijk een beetje weg te zinken terwijl ik naar het plafond keek, toen ik ineens naast me een klein blauw "sterretje" rechts naast me zag staan en toen ik mijn hoofd draaide was het helaas weg, wat dat is geweest weet ik dus ook niet.

Fraai he!

Liefs, Monique


Laatst aangepast door Monique op do aug 14, 2008 8:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heavenandearth.heavenforum.com
little Star

little Star


Vrouw
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 50
Registration date : 07-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptydi aug 12, 2008 11:12 pm

Citaat :
Dat is inderdaad heel erg bizar, ik las net nog eens mijn geschreven stuk en toen zag ik dat ik iets was vergeten te schrijven en wel dat de geen naderhand achter mij ging liggen ik voelde ook echt de matras zakken en toen ben ik dus nog harder gaan vechten om wakker te worden en na mijn gevecht werd ik dus eindelijk wakker en toen lag er niemand achter me dus.

hi Monique volgens t boek van Sten Oomen wil dit zeggen dat we een soort krachtmeting aangaan om te leren hoe ons te handhaven in de geestelijke wereld daar wij mens zijn zijn we nog niet altijd gewend hoe sterk sommige geestenenergieen kunnen zijn. We worden dus een soort op de proefgesteld.

Na mijn eigen worsteling heb k de volgende morgen een beeld mogen krijgen dat men blij is geweest hoe k heb gehandeld en zie mn energie/geest/astraallichaam dan boven mn lichaam hangen in een ander beeld. Dit was wel een troost voor me, want k was nogal aangedaan

Citaat :
Dat heb ik inderdaad en ook door de dag heen, ik zal je eens vertellen wat ik ook al eens heb mee gemaakt.
Ik lag in bed en ineens begon inderdaad ook mijn oor te suizen
Als onze oren gaan suizen of als je een zoemend geluid hoort in je hoofd dan is dit een voorfase van het astrale bewustzijn wat je aan t creeren bent. Zodat je mogelijk een astrale reis/uittreding/astrale verwantschap kunt gaan krijgen. Maar k zou t niet afdwingen t komt hoe t je tegemoet komt vind je niet? Er zijn mensen die hierop proberen te oefenen namelijk.

Citaat :
Ook lag ik een keer in bed en lag eigenlijk een beetje weg te zinken terwijl ik naar het plafond keek, toen ik ineens naast me een klein blauw "sterretje" rechts naast me zag staan en toen ik mijn hoofd draaide was het helaas weg, wat dat is geweest weet ik dus ook niet.

mooi klinkt als een engel die je gezien zou kunnen hebben he, mooi heel mooie ervaring lijkt me. K zie wel es lichtjes wegschieten gekleurde lichtjes denk dan ook vaak zal t mn gids zijn of een lichtwezentje of een engel. In iedergeval wat een mooie wereld leven we toch in he?

Citaat :
Ik lag in bed en ineens begon inderdaad ook mijn oor te suizen en ineens klapte het dicht en toen hoorde ik dus DUIDELIJK het galmende gezang van biddende monniken.
gaaf biddende monniken, kan t zijn dat je een geestelijke geweest bent in een vorig leven wellicht? Zal je wel kippevel hebben gehad denk...
fijne avond verders, doegdoeg little Star flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Monique
Admin
Admin
Monique


Vrouw
Aantal berichten : 159
Leeftijd : 55
Registration date : 01-04-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyza aug 16, 2008 10:11 pm

Bedankt voor de uitleg!

Ik heb echt geen idee van wat het was het blauwe sterretje, ik moet zeggen dat ik de laatste paar maanden heel wat fraaie dingen heb mogen zien op onze foto's!
Voor een ander zal dit een gewone zaak zijn, maar voor iemand zoals me zelf dus niet. Prachtig allemaal!

Tja die biddende monniken wat dat toen is geweest, daar snap ik tot op heden nog niks?!
Weet je soms zou ik best wel willen weten waar of wie ik ooit was en inderdaad zeker naar dat geen wat toen voorviel.

Jij ook een hele fijne avond liefs,
Monique Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star 5958
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heavenandearth.heavenforum.com
little Star

little Star


Vrouw
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 50
Registration date : 07-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyza aug 23, 2008 7:59 pm

Laatste jaar heb k t voorrecht trillingen of energieeen te voelen.
Zoals bijvoorbeeld de wind. Maar soms als k in bed lig lijkt t wel of mijn benen en onderlichaam heel erg trillen. Dit voel k vaak t meeste of bewust als k op mn zij lig de laatste tijd. Vorig jaar voelde k dit t meeste als k op mn rug lag. Toch vraag k me nog steeds af hoe t komt dat k dit voel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenandoah

Shenandoah


Vrouw
Aantal berichten : 9
Leeftijd : 55
Registration date : 19-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyzo aug 24, 2008 2:47 am


Ik heb niet alles gelezen Little star, wel stukjes en uit het eerste stuk lees ik
Inenen voelde ik me zo om klemt dat dit mijn vrijheid belemmerde en ik angstig werd heb dit er even uit gehaald later lees ik dat je ergens in een boek van Oomen leest dat er een krachtmeting met je aangegaan wordt.
Nu, ik kan niet verklaren wat het was of wat je ervaarde. Wel kan ik zeggen Liefde gaat niet een krachtmeting met jou aan. Liefde heeft dat niet nodig. Dus wanneer jij contact ervaart uit de,laat ik het maar even de on-stoffelijke wereld noemen,
dan zal hetgeen wat uit het LICHT komt je niet bang willen maken.
Heb hier dus weliswaar geen antwoorden op je vragen, geef je alleen aan hoe ik ervaar...



lieve groet,
Shena Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star 53453


Terug naar boven Ga naar beneden
ishira

ishira


Vrouw
Aantal berichten : 12
Leeftijd : 61
Registration date : 23-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyzo aug 24, 2008 2:37 pm

Ik lees even mee maar ben het niet helemaal eens met de woorden die gezegd worden.

Alles wat onbekend is en je het fijne er niet vanaf weet boezemt onbewust alleen maar een angst in.

Door het dan te willen weten wat het te betekenen heeft zal het proces zo stagneren, want immers het gaan niet om het voeden van het IK.
Het gaat erom om te ervaren en de dicipline en controle op te brengen van wat je toelaat en wat niet.
Onderscheid gaat maken in het voelen en ervaren van energieen, Maar dan ook weer loslaten.

Dus lieve mensen voel en ervaar maar laat het weer gaan.
Zodra je het mag weten wat het te betekenen heeft zal het je dan pas duidelijk worden.

Mijn beleving dus liefs Ishira farao
Terug naar boven Ga naar beneden
little Star

little Star


Vrouw
Aantal berichten : 23
Leeftijd : 50
Registration date : 07-08-08

Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Emptyza sep 06, 2008 10:09 am

Onderscheid gaat maken in het voelen en ervaren van energieen, Maar dan ook weer loslaten.

Dus lieve mensen voel en ervaar maar laat het weer gaan.
Zodra je het mag weten wat het te betekenen heeft zal het je dan pas duidelijk worden.Ishira

...kan k me helemaal in vinden Ishira...iedere ervaring blijft spannend en nieuw...sommige zaken zijn zo onverwachts dat je gauw in de angst kan schieten van t onbekende...heeft tijd nodig om te bezinken.
liefs little Star
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star   Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onze eigen persoonlijke ervaring(en) little star
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn eigen site

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Between Heaven & Earth :: Paranormale Board :: Paranormaal-
Ga naar: