Between Heaven & Earth
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Between Heaven & Earth

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Welkom hier

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Monique
Admin
Admin
Monique

Vrouw
Aantal berichten : 159
Leeftijd : 55
Registration date : 01-04-08

Welkom hier Empty
BerichtOnderwerp: Welkom hier   Welkom hier Emptyzo apr 06, 2008 11:49 am

Hallo,

Ik wil ieder die hier langs komt, van harte welkom heten op dit splinter nieuwe Forum.

Mijn bedoeling van dit forum is,om mensen met verschillende achtergronden en ervaringen samen te brengen. Ik zou hier graag iedereen zijn plekje willen geven voor hen verhaal, je mag hier vragen stellen en wees niet verlegen of wat dan ook, maar vraag wat je wil weten en deel wat je wil delen, niks is vreemd of raar.

Blijf vooral respectvol naar elkaar en probeer open te staan voor wat men zegt, dit zal niet altijd gemakkelijk zijn maar proberen kan zeker geen kwaad.
Hopelijk mogen we het een en ander van elkaar leren via deze weg, niemand is perfect en weet je wat............. dat hoeft ook niet want dan zou dit een behoorlijke saaie wereld zijn niet dan......?

Het is niet de bedoeling dat je zonder mijn toestemming dingen gaat posten waar ik niet achter sta, vraag het eerst even aan mij. Gebeurd dit niet dan zal ik het zelf aanpassen. En hiermee bedoel ik dus Reclame. Post je iets, wat van een andere bron komt en dit mag, zet dan even de bron erbij om "problemen" te voorkomen.

Verder zijn er een aantal Boards niet leesbaar voor niet leden, ik heb hier voor gekozen omdat ze nogal Persoonlijk kunnen worden dus.........

Verder wens ik ieder een goeie reis toe en vergeet niet dat we allemaal nog altijd wel wat hebben te leren, dus schaam je niet hier.

Mocht je meer willen lezen op dit forum en ben je nog geen lid, word dan gewoon effe gezellig lid en lees of schrijf je ervaringen mee. Niet alle berichten zijn nl zichtbaar voor iedereen...... dus kom er gezellig bij en meld je even aan het is zo gedaan.

Heel veel liefs,
van mij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://heavenandearth.heavenforum.com

Welkom hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lees hier de Regels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Between Heaven & Earth :: Welkom Lezers :: Welkomswoord-