Aantal berichten : 23 Leeftijd : 51 Registration date : 07-08-08
Onderwerp: tweelingziel vr aug 08, 2008 6:09 am
k heb laatst het idee gehad mn tweelingziel te hebben ontmoet. Voordat we mekaar ontmoeten hebben we puur gemaild met elkaar en daar voelden we mekaars energie sterk aan. Wat we beiden heel speciaal vonden en koesterden. Allebei waren we tegelijk online op internet meerdere malen. Al heel snel hadden we onze spiritualiteit gevonden als groot raakvlak. We werden gelijk wakker en belde en mailden mekaar gelijk als we ontdekte dat die ander dus ook wakker was. Als we aan de telefoon hingen was t net of we bij mekaar in de huiskamer zaten. Beiden duidelijk hooggevoelig dus. Al t hele leven lang. Mekaars gedachten raden zo leek t haast wel, ook in onze gesprekken. Soms wat frusterend en confronterend metname met jezelf. Maar we waren dol op elkaar en wilde niets anders als mekaar ontmoeten. Op onze ontmoeting was alsof we elkaar echt al jaren kende. Vertrouwen was er gelijk. Al schrok k van de intensiteit die k voelde hierin. We hebben mekaars hand beetgepakt en mekaar alleen maar vastgehouden. Twee aura´s die samensmelten en thuiskomen. We konden dit maar niet geloven. Bij vertrek was t net of je geamputeerd was van elkaar. We zijn dit uit gaan zoeken en kwamen er al heel snel achter dat er tweelingzielen bestaan met soortgelijke ervaringen. K kreeg zelfs berichten-beelden door van zijn alter ego. En zo had hij ook zijn ervaringen op dit gebied met mij.
Voor deze ontmoeting met hem heb k me altijd afgevraagd in relaties waarom verlang k zo naar de onbekende. Waar k niets van begreep tot nu. k Zong er zelfs liedjes voor. Dacht me in n vreemde fantasie te wanen. Maar k snakte zo naar die onvoorwaardelijke liefde als waar k vandaan ben gekomen voor k hier op aarde kwam...
Zelfde interessen, zelfde sportliefhebberijen, samenzijn ongedwongen zonder te hoeven praten en mekaar aanvoelen wederom. Mekaar in de waarde latend, omdat je mekaar zo goed weet aan te voelen en te polsen. Telepatisch zo verbonden dat je zelfs te gelijk smsed over t zelfde onderwerp naar elkaar toe. Erg grappig om mee te maken.
Als je niet samen bent toch een samenhorigheid voelen op afstand. Dus ook op sexueel gebied...wat wederom de liefde bedrijven betekent. Mekaar zo intens missen...
Het zelfde mee hebben gemaakt of meemaken. Daar schrokken we van, want t bleek dat we beiden nog niet toe waren aan n nieuwe relatie. Beiden zitten we midden in een transformatieproces, welke al veel energie van ons vergt. Dat t beter is dat we mekaar nu toch laten gaan....
Dit alles is zo overweldigend, maar los laten is ook houden van Hoe meer we loslaten we dichter we bij elkaar zijn.
Deze ervaring is uit duizenden. Je wederhelft tegenkomen hier op Aarde, dus ook in jezelf. Is niet te beschrijven in een paar woorden.... mijn wederhelft...
Monique Admin
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 55 Registration date : 01-04-08
Onderwerp: Re: tweelingziel vr aug 08, 2008 8:57 pm
Ik heb je "verhaal" in een adem door gelezen, ik werd er blij en een beetje verdrietig tegelijk bij. Hoe dan ook bedankt voor het plaatsen en als je nog meer wil delen dan zou ik zeggen laat je niet weerhouden.
Heel veel liefs, Monique
little Star
Onderwerp: Re: tweelingziel za aug 09, 2008 10:39 am
Zoals Rosemary Altea ook schrijft in een van haar boeken middels t doorgeven van een gids aan haar;
' Omdat k liefde ben en uit liefde voortkom, en omdat k jullie leermeester ben, moet k jullie vertellen...dat als k jullie voor kerst een cadeau kon geven, k jullie pijn zou schenken...k zou jullie liefdesverdriet geven...en k zou jullie tranen geven...want alleen door deze dingen zullen jullie leren, zullen jullie groeien en zullen jullie het wezen van je ziel en je kracht leren begrijpen.'
k groei & k bloei, little Star
sasha
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 46 Registration date : 18-06-08
Onderwerp: Re: tweelingziel ma aug 11, 2008 9:04 am
Heel erg mooi verwoord, mag ik vragen wat nu precies een tweeling ziel is?En kun je er meer dan een hebben ?
little Star
Onderwerp: Re: tweelingziel ma aug 11, 2008 9:37 am
Verwante zielen zijn we allemaal van elkaar, maar een tweelingziel is iets speciaals op internet kan je het Googlen Sasha dan kom je t van zelf tegen. De herkenningspunten enzo. Een tweelingziel is iemand die al eerder heel dicht bij je heeft gestaan in eerdere levens, waardoor er zoveel zaken verweven zijn in elkaar. De groeiprocessen en dergelijke. k Denk dat je tweelingziel zich ook aan gene zijde kan bevinden, maar of je er meerdere kan hebben dat weet k niet hoor. lieve groeten, little Star
Shenandoah
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 56 Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: tweelingziel zo aug 24, 2008 3:28 am
Hallo Sasha,
Tweeling-zielen er is zoveel over te lezen op het net...en soms ook zo verwarrend. Wat mij opvalt dat velen schrijven in hun tweelingziel een gelijke te hebben gevonden. Ik zal de laatste zijn die zegt dat dat niet kan hoewel ik zelf meer het gevoel heb dat je juist ook heel verschillend kan zijn ...en elkaar als aanvulling ervaard...Je dan heel voelend. Het kan heel verwarrend werken. Tweeling zielen zijn niet alleen maar man en vrouw je kan ook beiden vrouwen zijn om maar eens te noemen. Ik lees daar niet vaak mensen over maar mijn tweeling is een vrouw en ik hou zielsveel van haar maar zal nooit een liefdesrelatie met haar aangaan. Er zijn vele ziele-groepen maar of je meerdere tweeling zielen hebt?... ik denk dat we uiteindelijk allemaal 1 zijn...toch zijn we allemaal onze eigen niveau's aan het uitwerken...tot we aan komen bij her-inneren... Maar goed ook daar zijn verschillende visie op ...en ieder zijn eigen waarheid.